Asistent obchodného vedúceho
Z dôvodu rozširovania kancelárii si hľadám zodpovedných, šikovných a cieľavedomých ľudí, pre ktorých je zaujímavý osobný a kariérny rast a samozrejme ľudí ktorý by sa po adekvátnom zaškolení nebáli prebrat kompetencie. Momentálne tu mám otvorené dve pracovné pozície čo sú klientsky administratívny pracovník a asistent obchodného vedúceho. Náplň práce: klientsky administratívny pracovník - komunikácia a starostlivost o klientov
- práca s PC, administratíva
- vytváranie klientskej databázy a zložiek
Náplň práce: asistent obchodného vedúceho
- zodpovednost za vedenie tímu ľudí
- školenie nových a stálych pracovníkov
- preberanie kompetencií za obchodného vedúceho Máme vlastný školiaci systém, nie je nevyhnutná dlhodobá prax. Práca sa dá vykonávat na hlavnú aj na vedľajšiu činnost a je vhodná aj pre študentov vysokej školy. Ak sa chceš stat človekom, ktorý má uznanie okolia, dobré finančné ohodnotenie a rýchli kariérny rast, pošli životopis na asistentjaraba@gmail. com
Ďalšie inzeráty v kategórii
Práca
Prečo sa oplatí stat členom Essens? 1. registrácia je zdarma bez akýchkoľvek záväzkov
2. možnost nakupovat obľúbené kvalitné produkty za členské ceny pre seba, rodinu a popritom ešte aj ušetrit
3. možnost správneho výberu vône parfumu z pohodlia vášho domova
4. spoľahlivý a rýchly servis až k vám domov (objednaný tovar vám bude doručený kuriérom DPD do 24 hodín na miesto, ktoré si ...
Brigáda/práca Pre vysokoškolákov ponúkame brigádu formou výpomoci v košických kanceláriách formou pružnej pracovnej doby, pre najšikovnejších možnost dlhodobej brigády s možnostou praxe v manažmente a personalistike. Vhodné na získanie vzdelania a praxe aj popri VŠ. ...
Personálny manažér s nemeckým jazykom Spoločnost Atena hľadá personálnych manažérov s nemeckým jazykom. Náplň práce: Vedenie výberových pohovorov, overovanie pracovných skúseností a znalosti nemeckého jazyka kandidátov, Výber vhodných kandidátov pre voľné pracovné pozície v zahraničí, Spracovávanie životopisov klientov v nemeckom jazyku, Kompletizácia dokumentov potrebných pre prácu v ...